Chrbát

Bol som tak dobre, skvele “in Schuss”*
krásavice príjemné a milé som mal ako natrieskaný trolejbus
na zastávke na znamenie rukou signál sťa búrka divá
osamelá cestujúca na môj podvozok kýva

Ľutujem, že som bus a nie jednomiestna motorka!
K pasažierom pristupuje bezzubá ošklivá bosorka,
rútim sa do záhuby ako postrelená divá hus,
hoci cesty je už len posĺedný kus

Žena tá zadrapila sa mi na krk, na chrbát a kríže,
je koniec jazdy, stratil som celkom vkus,
môžem roniť slzy ako slíže,
miesto elánu mám teraz “Hexenschuss”**

* ”in Schuss (gut sein in Schuss) - byť vo forme, fit
** ”Hexenschuss” - doslovne “strela bosorky”, bežné označenie bolestí v krížoch, v dorzálnej časti drieku

Záverom pár zbožných slov na koniec,
než zaznie známy zvonec
pri odchode z teplej domáckej chýže:
Bosorka nech mi riť líže…

Kommentare

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts aus diesem Blog

Praha - koncert